Lördag snart Söndag

Jag tycker inte att det har gått så bra för mig att komma igång med bloggningen igen...eller vad tycker ni? Hehe.. Så nu bestämde jag mig att jag ska försöka ännu en gång. Märkte idag när jag nyss kollade min statistik att det fortfarande är folk som faktiskt går in på min blogg varenda dag trots att jag inte har bloggat på flera veckor nu :)

Det var meningen att jag skulle jobba idag men imorse när jag vaknade och kollade på klockan så hade den blivit alldeles för mycket. Jag försov mig rejält trots att jag gick o la mig i bra tid igår kväll.. Så jag ringde till Scandic och hörde om det ens var någon idé att jag åkte dit och de var det inte eftersom frukostbuffén ändå bara är öppen till klockan tio. Pinsamt.. men det var första och enda gången jag försovit mig till jobbet.
För övrigt så har det inte hänt så mycket alls idag. Har slappat och läst ut min bok Janis den magnifika, helt okej bok, lite tragisk och väldigt konstig. Jag har bestämt mig för att jag ska börja läsa böcker, när jag ändå har mycket tid över. Har flera stycken som jag inte har läst än och många andra som redan är lästa men som jag lätt skulle kunna läsa om ännu en gång.
Min dag fortsatte iaf med att Martin kom hit så gjorde vi ingenting, bara snackade och sådär hemma hos mig. Sen  tog vi en promenad till affären, köpte lite fika, gick ner till ångbåtsbryggan i djurås och hade mini-picknick, haha.
Annars har jag inte gjort någonting idag, lagat mat, suttit vid datorn och kollat på tv.
Satt nyss och kollade lite biljetter till skåne, där min syster bor, skulle vilja åka dit och hälsa på henne och hennes pojkvän Choffe innan sommarlovet tar slut. Synd att det är så långt dit..
Förresten så kom jag in på det gymnasiet som jag sökte i första hand, Jensen norra i Sthlm. Så jag flyttar i början på augusti och skolan börjar den femtonde. Kulkul.
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Kanske börja
på en ny bok om jag inte blir för trött. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0