21 Juli

Nu är jag hemma, skönt. Är trött i benen och fötterna efter jobbet, o har även träningsvärk från igår, fint de.

Snart kommer kanske Martin hit, hann bara träffa honom i typ 10 min igår kväll för han skulle cykla iväg till Gagnef o jag skulle ju hem och sova. Sen om ca. 2 timmar åker jag & Jennie hem till Linus där vi ska käka middag sen, vilket vi även gjorde igår.. Och klockan sex ikväll är det dags för jobb igen. Har aldrig jobbat kväll förut, så nu blir första gången. Kommer sluta typ elva ikväll så då får vi gå upp till ett hotellrum och sova där eftersom vi ska jobba på frukosten tidigt imorgon. Lite drygt, jag som hade tänkt att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll, men det får jag väl göra imorgon istället. Känns som om jag inte skriver om någonting annat än att jag ska jobba hela tiden, men det är ju det jag gör på dagarna just nu så då blir det lätt så. Sen när skolan drar igång och sådär kanske det blir lite roligare att läsa min blogg.

Bjuder på en gammal bild.. ååh saknade långa hår -.-

Kommentarer
Postat av: Marielle

Riktigt riktigt söt är du :) allt bra med dig ?:D

2011-11-13 @ 16:14:00
URL: http://mellebusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0