Go kväll..

Jag är hur trött som helst just nu..! När vi var påväg hem från Borlänge somnade jag i bilen och när vi väl kom hem ville jag bara sitta kvar i bilen o sova. Ska lägga mig tidigt ikväll hade jag tänkt. Upp imorgon för jobbjobb, lär ta tåget imorgon eftersom min syster inte jobbar o då kan jag inte åka med henne. Men det blir bra det. Efter jobbet ska Martin, kanske Jesper & Robin också, möta mig på stan så ska vi dra till kupolen för jag har sett massa fina kläder som jag kanske vill ha. Men det smartaste skulle vara om jag skrev en lista på saker som jag egentligen behöver, annars blir det lätt att man handlar på sig en massa annat onödigt men kul. Marre tycker att jag ställer alldeles för mycket krav på honom bara för att han lär gå upp klockan elva, vilket han tycker är vääääldigt tidigt, för att ta bussen till Borlänge. Och vid den tiden har jag liksom redan varit vaken i hela fyra och en halv timme. Lata fan ska inte klaga på någonting inte.

På onsdag kommer min syster hem från skåne där hon bor med sin pojkvän, hjälpte henne att boka tågbiljett idag genom telefon. Kul att få träffa henne lite, men tråkigt nog så stannar hon bara till på måndag. Dåligt av dig Jill! ;)


Nu är det bara 10-11 dagar kvar tills jag flyttar! Och 24 dagar kvar tills jag börjar skolan.. Spännande..

Kommentarer
Postat av: Jill

Jag vet att jag inte blir hemma så länge, men jag trodde att du skulle komma ner i sommar ju! ;) Du/pappa måste ringa mig innan onsdag, för jag har inte fått något mail om tider eller så :) och vi måste boka masexpressen. Har kollat lite, och dom går inte så ofta som jag trodde. Men komihåg att ringa mig! :D pappsen glömmer alltid! :) <3

2011-07-24 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0