Hejdå 9C

Hejdå högstadiet. Hejdå Djuråsskolan.

Igår hade jag min sista dag i grundskolan. Det var inte så himla sorgligt som jag trodde att det skulle, mest skönt bara. Dagen var riktigt chill, hade sovmorgon till halv elva. Först var hela klassen med varandra och gjorde massa småsaker, vi fick bland annat ett varsitt vykort av våran mentorslärare Pia där hon skrivit de saker hon kommer minnas när hon tänker på oss. Lite kul faktiskt.. Sen fick vi städa ur våra skåp och ha rast en stund. Innan vi slutade hade vi avslutningslunch i matsalen med alla nior. Då visade dom en ihopklippt film från slovakienresan som en del av niorna åkte på för två månader sedan (jag var med bl.a.) och även en kort film från balen. Kul att se :)

Såhär stod det på mitt kort från Pia:


På kvällen igår var det skolavslutning i kyrkan. Fick betygen och sådär, hade 10vg och 6g vilket blir 210 poäng, är väl helt okej nöjd med dom betygen. Jag kommer ju iallafall komma in på det gymnasiet jag vill gå på så finns inget att klaga på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0