Hemma från jobbet

Jag är hemma hos pappa nu. Det gick bra att jobba idag, drygt bara att jag slutade tidigare än Jennie så jag var tvungen att ta bussen hem. Försökte ringa och väcka martin då jag hade idén om att han skulle komma till borlänge och göra mig sällskap tills Jennie sluta så vi sen skulle kunna åka hem med henne. Men martin är världens mest svårväckta människa, så det gick såklart inte. Mamma kom hit för en stund sedan och lämnade mina väskor och grejer, skönt att få sakerna på en gång. Inte för att jag orkar packa upp men..


Förlåt martin, jag har på mig din tröja... Påminn mig att du ska få den sen :)

Vädret kan inte bli tråkigare än såhär...
Så nu ska jag gå ut till min syster och kolla på film med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0